Förkylningen håller i sig

Greetings from Santa Barbara! Som rubriken föreslår så har förkylningen inte släppt än heller. Dock verkar det som att jag är på väg på rätt spår så hoppas att förkylningen har släppt rejält imorgon.

Under natten kom grabbarna hem från Sacramento där de har varit i några dagar. De har passat på att spana in staden och Sacramento City College samt San Francisco. Det verkade som att de hade haft trevligt där.

Utan någon som helst övergång börjar jag berätta om dagens händelser för att... det egentligen inte har hänt så mycket. Jag har legat i sängen ett tag, duschat, käkat spaghetti och köttbullar samt en massa glass. I skrivande stund, när klockan börjar närma sig tio på kvällen, sitter jag och lirar NHL 09 med Daniel, Dan och Pontus. Har bara hunnit lira en match hittills, men lyckades vinna med 4-0 mot dan så kan ju inte påstå att det har börjat dåligt. Fast när jag moter Daniel kommer nog stortorsken.

Hoppas mest att jag är helt frisk imorgon så att man kan hitta på någonting. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha okej. Men annars skulle det nog vara awesome att få en sån bit tårta, på födelsedagen typ ;p

2011-04-05 @ 08:34:09
URL: http://norberglina.blogg.se/
Postat av: C

Tja, får tacka för underhållande läsning till att börja med.

Ville bara fråga lite allmänna saker, börjar nämligen på SBCC till hösten och undrar lite om skolan och ekonomin, är skolan svår osv? hur mycket behöver man på ett ungefär per månad för att klara sig där? vet att det är lite individuellt men på ett ungefär bara:) sen boende, trivs du på buena vista? är det nåt du kan rekommendera? finns det åtminstone säng där? står att lägenheterna inte är möblerade nämligen.

Tacksam för svar:) ha det så bra

2011-04-05 @ 18:45:07
Postat av: Anders

Man tackar så mycket för berömet, C! Jag hade kunnat svara genom en kommentar, men kika tillbaka inom kort så ska jag slänga ihop ett inlägg för att försöka svara på dina frågor.



I övrigt hoppas jag att du fortsätter läsa och att du fortsätter finna läsningen underhållande! :)

2011-04-06 @ 09:29:23
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0