Foo Fighters till Sverige? Sweet!

Greetings from Santa Barbara! Kort och gott: jag har bara chillat under lördag och söndag. Idag (söndag) stack jag ner till stan med Anton och Emil. Jag stack och käkade på Panda Express medan Anton och Emil stack till Ralph´s för att handla. Mötte upp de där och sedan tog vi bussen hem. Utöver det har jag chillat och lirat lite gura och Need For Speed. Nyss blev det Domino´s och gitarrjam med Daniel. Och nu sitter jag i soffan med Daniel, Viktor och Tove (tror jag, ny svensk) och är exalterad över följande:

Foo Fighters kommer till Sverige! Biljetter släpps på onsdag. Jag ska fan sitta och hugga! Jag ska fan se de live! Helt sjukt!

För att komma ner på jorden igen: imorgon börjar skolan igen. Det blir förhoppningsvis intressant! Nu ska jag fortsätta chilla i soffan. Hoppas att allting är bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0