Back in business

God dag! Jaja ja! Jag vet att jag har varit ytterst slö på att blogga den senaste tiden, men det var jag i staterna också. Det enda ni egentligen behöver veta är att jag har mestadels chillat, kollat fotboll, kollat filmer, festat, käkat god mat, städat, rensat och säkert någonting mer. Fast det är ändå inte de sakerna jag vill lägga fokus på just i detta inlägg. Jag vill främst lägga fokus på följande:

I'm back as Lifeguard On Duty!

Dryga timmen av första arbetsdagen (på drygt ett år) har påbörjats. Hittills har det varit ganska chill. Jag har bara hunnit dricka två koppar kaffe och handla lite grejer på Konsum. Några ungdomar leker med kanoter i bassängen. Vad som händer under resten av dagen återstår att se.

Det var i alla fall bara det jag ville meddela för tillfället. Lite senare under dagen kommer jag att lägga upp ett till inlägg i kategorin humor. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0