Jag kommer faktiskt inte på någon cool rubrik idag

God dag! Fjärde arbetsdagen har påbörjats. Har käkat med Alexander samt druckit en kopp kaffe hittills. Igår efter jobbetdrog jag hem, käkade, rensade lite i köket, duschade, kollade Cannonball Run med Boris och Martin P, drog till Larssons och kollade när några grabbar lirade CS för att sedan dra hem och slagga. Eller ja... det tog ett tag innan jag slaggade. Jag fick något infall att börja experimentera med kameran mitt i natten.

Väckarklockan väckte mig några gånger mellan halv elva och elva, men av någon anledning somnade jag om. Vaknade sedan igen klockan 11:56. Då var det bara att slänga på sig första bästa plagg, plocka matlådan och hoppa på cykeln. Lyckades komma några minuter försent.

Mycket bra start på dagen, Anders. Mycket bra start på dagen.

Sedan har det inte hänt så mycket mer än det jag skrev i början av inlägget. Förvisso håller jag på med korsordet, men det har ju blivit standard, mer eller mindre.

I övrigt: ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0