Mot Stockholm

God dag! Efter några dagars inaktivitet sammanfattar jag vad som har hänt för att sedan vara inaktiv i några dagar, men det återkommer jag till senare i inlägget.

I söndags chillade jag mest. Jag, brorsan och Boris drog till Frasses någon gång under eftermiddagen och senare på kvällen. Sedan var jag väl mest hemma och chillade för att senare på kvällen fara ut och snurra med Passaten i ösregnet.

På måndag jobbade jag i vanlig ordning. Dagen flöt på i hyfsad takt och jag var på ganska bra humör. Ja, tills desss att jag läste ett jätteroligt mail från IBS. Jag kanske berättar mer om det en annan gång, men jag har inte tid just nu. Efter jobbet drog jag hem, käkade och surfade för att sedan dra till Larssons för att kolla lite CS-stream via SVT-play och sedan Foo Fighters: Live At Wembley. Var sedan ute och snurrade ett tag.

Så det för oss till tisdagen. Jag och bröderna Larssons håller på att packar för fullt. Anlednignen till detta? Vi drar till Stockholm ikväll för att se på Foo Fighters på onsdag. Det ska bli awesome!

Nej, nu måste jag dra! Ha en fortsatt trevlig dag! Jag hör av mig senast på torsdag när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0