I'm still alive

Greetings from Santa Barbara! För det första: jag är vid liv. Inte för att någonting hände, men hörde ändå att havsnivån hade stigit med 90 centimeter eller något i den stilen. För det andra: fy fan vad sliten jag var efter den långa natten då jag följde sändningarna.

Däckade faktiskt i soffan typ två gånger innan jag beslutade mig för att lägga mig i sängen runt tiotiden på förmiddagen. Passade på att slagga i två timmar innan production. I och för sig höll jag på att försova mig till det, men jag var ändå på väg dryga kvarten innan det började. Kom i tid med fyra minuters marginal.

Det gick för övrigt helt okej idag trots att vi hade online production. Med tanke på hur sällan vi har online production så hade jag typ glömt bort hur man gjorde, men det tog inte lång tid innan jag kom in i rytmen. Till slut var jag klar dryga timmen innan så jag gick hem där efter tretiden någon gång. Jag kom hem, chattade lite och duschade för att sedan dra och käka på det mexikanska stället Super Cuca's.

Man kan associera det till vulgära termer om man känner för det, men det är väldigt onödigt.

Jag käkade i alla fall en California Burrito, fylld med pommes, tomat, avocado, guacamole, kyckling och diverse andra grejer. Det var välbehövligt då jag inte hade käkat någonting under dagen. Tog sedan bussen hem och chillade under resten av kvällen. Lyckades däcka i soffan ett tag under eftermiddagen och ett tag efter det snattade jag filmen Monsters, Inc. från Viktors hårddisk. Jag hade faktiskt aldrig sett den förrän nu, vilket är bra märkligt då jag har lirat spelet på Gameboy, men det är en annan historia.

Inlägget blev lite kortare än vad det vanligtvis brukar vara, men det finns inte så mycket att säga just nu. Eller ja, förrutom att lite mer än 1000 människor har omkommit efter katastrofen i Japan samt explosionen på ett japanskt kärnkraftverk. Radioaktiviteten är tydligen 20 gånger högre än normal nivå.

Scary shit alltså. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps: Imorgon blir det en road trip till Los Angeles. Jag kanske tar med mig kameran och fotar lite grann, men bara kanske.

Kommentarer
Postat av: Christobal

Super Cuca's! Hah!

2011-03-13 @ 17:16:11
URL: http://czakrisson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0