Glädjeämnen från sista skolveckan (Nostalgi)

Vet ni någonting som gör mig väldigt glad i dessa tider? Det är när jag tänker tillbaka på sista veckan i skolan. Eller rättare sagt de tre sista dagarna i skolan.

Detta inlägg tänker jag främst på. En resumé av balen, som är en av de bästa tillställningarna jag varit på, samt min tolkning av glädjen när Per och Ann överraskade mig dagen därpå. Jag klarar inte av att läsa det utan att få ett saligt uttryck på mina läppar!

Klart att själva studenten också var rolig, men det är just balen och brorsan plus flickvännens besök som var det bästa.  Funderar på om det finns någon bild jag kan lägga upp igen...

Äh! Vi skippar det. Bilder återfinns ju i det länkade inlägget. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0