Kan det bli bättre i detta NU!

Alltså, balen igår... FY FAN VAD KUL DET VAR ALLTSÅ! VISSTE ATT DET SKULLE BLI AWESOME! :D Tack ALLA för en härligt skön kväll!

Börjar med att vi tar lite bilder ute på gården. Jag tog foton med mamma, eftersom vi skulle hämta Anna vid kvart över fem.



Morsan och farsan ville posera tillsammans. Han lånade min slips. Och jag var tvungen att knyta den åt honom, fast han kan själv... *suck* Nåja, jag har ju blivit så pass bra på att knyta slipsar att jag kanske borde försörja mig på det!



Måste säga att Martin och Lydia var riktigt fina!



Efter en stunds fotograferande, åkte vi iväg till mormor och morfar en sväng för att visa upp oss! De tyckte att vi var så stiliga och vackra och allt vad det heter.
Kvart över fem blev klockan, och vi for och hämtade Anna. Oj, oj, oj!

Jag står fortfarande kvar vid det jag sa! :P Tack för en underbar kväll!

Alla studenter åt grymt god mat! Till förrätt fick vi... (vad hette det nu?) Renskavsröra? Renskavsröra säger jag.
Varmrätten var... Jag tror det var fläskfilé med... typ en fyrkant potatisgratäng (rätta mig om jag har fel, någon som var där) och svampsås. IT WAS FUCKING WONDERFUL!
Efterrätt: vaniljpanacotta med sylt!

Och underhållningen gick inte heller av för hackor. Det var både bildspel (från vandringen i Puolamajärvi, Lucia och från maskeraden) och filmvisning (från Puolamajärvi)! Senare gjorde "Wienerbröderna" entre! Ett "band " som består utav den manliga sektionen av lärare på skolan. Riktigt underhållande!


Senare blev det utdelning av diplom! Ska försöka räkna upp diplomen som delades ut:

Gymnasietidens plåster: Edefall!
Gymnasietidens radarpar: Anna och Jennifer!
Gymnasietidens kärlekspar: Brorsan och Lydia!
Gymnasietidens modigaste: Olivia!
Gymnasietidens största självförtroende: Olle!
Och sist, men inte minst;
Gymnasietidens snyggaste moves...

Mig själv! Och motiveringen var klockren!


Klockan började bli lite efter åtta på kvällen, och de flesta gästerna började dra. Själv stannade vi kvar och dansade utav bara fan!

Idag steg jag upp runt elva och drog på Musik i det gröna, som vanligtvis brukar vara utomhus. Detta år regnade det, så verksamheten flyttades till sporthallen. Fast det gjorde ingenting. Golvet var ju grönt!

Och nu kommer Grej of the day:
Kom hem efter skolan och väntade på att få käk (PALT!). Morsan och Martin kom hem från Haparanda, och jag tänkte möta de utanför ytterdörren och överraska de. Men gissa vem som fick överaskningen? JAG!
Och vad var denna överaskning? Dessa två!

Hela familjen hade lurat mig att storebrorsan och hans flickvän inte kommer upp till min student! Fy på er! :D
De lurade mig också att de hade varit i Haparanda, när de i själva verket hade varit till Luleå för att hämta Per och Ann.
Fatta jag blev glad/lycklig/euforisk/upprymd/whatever! TACK SÅ JÄVLA MYCKET!


Och imorgon tar jag studenten! Kan inte riktigt fatta det än! Och champagnefrukost imorgon kommer bli WAY COOL!
Och detta är mitt skumpa som jag ska dricka!

Ingen Dom Perignion, men det funkar alldeles utmärkt!

Nu ska jag iväg till dagcentrat en sväng och kolla vad som försiggår. Spelkväll?

Slänger upp lite bilder innan jag sticker iväg och tar studenten imorgon!

Later!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Nu har vi läst! :) Vilken kul överraskning! Alex syster o hennes kille kom upp idag,men det var planerat :)

2009-06-11 @ 23:19:30
Postat av: Anders

Absolut! Den bästa :D



Var det det som var "överaskningen"? ;P

2009-06-11 @ 23:24:32
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Tobias

ha det kul imorgon :D

2009-06-12 @ 00:12:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Good ;)

2009-06-12 @ 00:30:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sandra

härliga bilder :) och grattis till diplomet. hoppas nu morgondagen blir perfa!

2009-06-12 @ 02:18:57
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0