Den 16 december 2009, onsdag

Jobbcoachen väckte mig idag, för ovanligthetens skull. Hon ringde informerade mig om eventuell praktik på badhuset. Det är, om jag har hajat det rätt, ungefär som mitt vanliga vikariat. Skillnaden skulle i så fall vara att jag är berättigad till jobbgarantin för ungdomar. Vi får väl gå igenom detaljerna på måndag igen, för jag är inte säker på om jag har förstått allting helt och hållet. Kanske är jag för trög, kanske har jag inte piggnat till ännu.

Hursomhelst, idag är det endast 8 dagar kvar till julafton. Idag är också sista anmälningsdatumet till Lucianatta som jag, Boris, Larssa och Jocke funderar på att anmäla oss till. Jag får höra med de lite senare. För de som inte vet vad Lucianatta är så kan jag berätta att det är en innebandyturnering, som hålls årligen vid den här tiden på året. Desto mer på detaljerna tänker jag inte gå in på.

I övrigt händer det inte så mycket mer. Dock önskar jag att det gjorde det. Jag kommer kanske med mina tankar om filmen 2012 lite senare.

Ni får ha en skön onsdag nu!

Later.


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag hade också velat ha praktik på ett badhus igen, men tror inte jag kommer att få de ;/

2009-12-16 @ 21:33:51
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0