En sammanfattning av tre dagar... typ

Det är sjukt hur mycket jag sackar efter!

Okej, juldagen i korta drag

Bastun värmdes upp efter Highsticks och in hoppade jag, Pantzares (Mattias och Martin), Larssa, Jocke och Boris för att njuta av värmen och gemenskapen. Ja, och vårt dricka också. För mig gick det ganska tungt och jag kände mig ganska trött, men det blev bättre en stund efter bastun då jag började piggna till. Vi drog till krogen, betalade in oss. Och det var, för att citera Egoina, krig. Hur lång tid tog det egentligen inte att lämna jackan i garderoben? Inte nog med det, man fick nästan slita sig fram till baren, dansgolvet o.s.v. Det låg krossade flaskor överallt. Fast det sket nog de flesta i. De hade kul, och det hade jag också. Dessutom var det bra att Michael Jackson spelades lite då och då!

Den absolut märkligaste händelsen för kvällen, det måste ändå ha varit när jag var utanför då jag tog en paus från dansgolvet. En äldre man började snacka någonting med mig om MC-klubben Bandidos. Han sa att polisen "håller koll på oss". Sedan sa han någonting att om det blir trubbel "där nere" skulle de "rensa". Inte nog med det: han försökte pracka på mig en motorcykel. "En HD". Jag avböjde vänligt. Jag är riktigt nyfiken på vem fan han var.

Bortsett från det så fick jag höra en liten kul grej från när jag gick typ i trean eller fyran. Jag funderade en liten kort stund på att inte berätta om detta desto mer, men jag gör det i alla fall. Det var i alla fall så här att jag hade varit på en födelsedagsfest hos en före detta klasskompis. Enligt henne hade jag visst tagit med mig en ros som jag hade gett henne. Hon hade fortfarande kvar rosen och en liten handskriven lapp som jag skrivit på. Kan tänka mig att det är svårt att läsa vad det står på lappen. I alla fall riktigt fula bokstäver. Det slutade inte där, eftersom hon introducerade mig för sin morsa som också var på krogen. Hennes morsa berättade att jag hade sagt att min morsa tyckte att jag skulle köpa en ros.

Hängde ni med?

Enough about that! Ungefär vid tvåtiden på natten drog jag och några andra till Frasses för att äta ett nattmål. Det var grymt awesome! Sedan drog jag med Sunken, men innan dess for jag tillbaka till krogen för att hämta en grej, eller två, utanför. Och vad hör jag för låt spelas om inte... Billie Jean? Snälla någon... timing är bara förnamnet.

Efterfest sedan runt halv fyra. Är där i ca en timme och far sedan hem och glor TV med Sunken innan vi blir alldeles för trötta för att orka kolla längre.


Wow... inga korta drag här inte!

Okej, annandag jul i korta drag!

Vaknar sent. Glor Hot Shots - Höjdarna med Sunken innan han drar. Spelar Spider-Man: Web Of Shadows ett tag. Far till kiosken med Erik och Boris. Far till Larssons och kollar Junior-VM där Sverige fullständigt krossar Tjeckien med 1-10. Spelar CS till sent på natten. Det är KUL! Glider lite bil. Far hem och sover.


Så där ja! Nu är jag ikapp!

Nu kan livet fortsätta som vanligt. Idag steg jag upp vid 14:50 ungefär. Jag var vaken ett tag innan, men valde att ligga kvar. Nu är jag uppe, har käkat "frukost" bestående av potatisgratäng, morotslåda, två prinskorvar och lite senapssill samt två skivor jullimpa. Ja, jag var jävligt hungrig! Om snart två timmar är det dags för ytterligare en drabbning mellan svarta och gula laget i Highsticks. Hur det går? Det kanske jag berättar senare.

Nåja, jag hoppas att ni har överlevt både julafton och juldag så att jag kan önska er en trevlig kväll!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Behöver nog inga nyårslöften :D

2009-12-27 @ 17:35:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tror det ;) själv?

2009-12-27 @ 17:38:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okey I see ;)

2009-12-27 @ 17:42:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Självklart :D

2009-12-27 @ 17:46:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0