Pablo Francisco och George Carlin (Life´s a comedy)

Pablo Francisco är en utav världens bästa levande komiker idag, enligt mig! Med sin imitation av Don LaFontaine (som har gjort trailerröster till tusentals filmer och tv-spel), även känd som "Thunder Throat" eller "The Voice of God", samt med sin förmåga att göra alla möjliga sorters ljudeffekter så ligger han där i toppen!
Jag kände att han måste uppmärksammas! Enjoy!
 
Pablo Francisco - The tonight show


Neeej! Det räcker fan inte! Mera!

Pablo Francisco - Mexican music

George Carlin var en av världens bästa komiker! Synd att jag hörde talas om honom först efter att han dog. Alla hans skämt är klockrena! De flesta utav hans skämt går ut på att beskriva någonting som vi alla har gemensamt och känner igen oss i, till exempel vissa beteende/vanor eller pinsamma situationer och likheter.
Även fast han är död så ska han inte glömmas bort! Ta åtminstone en titt på detta klipp och du kommer nog förstå varför jag tycker att han var en utav VÄRLDENS BÄSTA KOMIKER! Enjoy!

George Carlin on our similarities


Nej, det där klippet räcker fan inte! Jag slänger upp några till!

George Carlin - Religion is bullshit


George Carlin - Guys named Todd


George Carlin - Airplane safety


Jag kände för att hylla dessa två just idag! Finns många bra komiker där ute i världen, men dessa två har någonting alldeles speciellt.

So, Pablo: keep on doing what you do best!
And George: Rest In Peace!


Kom just på att jag måste slänga in en av mina absoluta favoriter med George Carlin!

George Carlin - Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0