Gitarren är min bästis

Som tidigare nämnt så brukar jag spela gitarr nästan varje dag. Och jag tänkte just nu (har jävligt lite att göra, jag vet) lägga in en bild med gitarren, i alla fall en av dem (har två) :


Jaa... så ser den ut. Ni kanske märker vilken samhörighet vi har...
Varit utan läsk i 14 dagar nu förresten... igen.
Fåtöljen från IKEA, för de som undrar. Och på frisbeen på plankorna bredvid kvasten står det: gåmedifacket.nu

Kanske inte syns så tydligt på bilden, men det har regnat idag. Usch...
Farsan kommer hem idag. Vet inte riktigt när ännu. Ska hämta honom sen.
Lika att kolla någon film kanske. Vet inte riktigt vilken ännu.

Och demot till X-Men origins: Wolverine är bland de blodigaste demon jag spelat... i topp: Ninja Gaiden 2.




I need alcohol...

Kommentarer
Postat av: Fille

usch, jag avskyr öl! Jag kan dricka vad som helst förutom öl och vin. Och absinth förstås.. :P



Iförsej så har jag inte druckit öl sen jag var liten så jag kommer inte riktigt ihåg hur det smakar, men det stinker iallafall och det säger allt.

2009-05-22 @ 19:44:33
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: Sandra

åh gitarr är ju kul :)



hmm favoritfilm? Har massor klassiker typ the notebook, titanic och dirty dancing haha. men älskar the life of david gale också. eller the phonebooth, man on fire.. ja som sagt en hel del :P

vad har du får några favoriter då?

2009-05-22 @ 22:39:43
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Fille

ja tack för tipset, men jag skulle aldrig börja dricka det :P

2009-05-23 @ 08:51:51
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0