Verkligen JÄTTELKUL att panta och städa upp smält glass (bullshit)

Den vanligaste synen när jag är och pantar:



Jag har precis stoppat in en aluminiumburk (Sofiero, om jag minns rätt), och ändå säger den där helvetesmaskinen att det inte är aluminium! Var det inte under slutet av 80-talet man slutade tillverka stålbukar? Då är det väl jävligt onödigt att ha en automat där det står att den tar emot stålburkar! Och sen när jag inte kan panta aluminiumburkar för att maskinen säger att det inte är aluminium... då börjar jag seriöst överväga att slänga burkarna ut i skogen istället! Men jag gör inte det. Varför? Självklart är det för pengarnas skull! Om det "bara" hade varit bra för miljön att panta, hade jag fan betalat någon för att göra det åt mig. SÅ JÄVLA TRÅKIGT!

Inte blir det bättre av att brorsan käkat glass med marschmallows, bananskivor och chokladsås med banansmak. Speciellt när han glömde bort att ställa in glassen! Och det var några timmar sedan han gjorde det. Vem blir tvungen att städa? JAG!

Och NU till min poäng: UPPGRADERING AV PANTAUTOMATEN HADE JU INTE SKADAT! Jag kan faktiskt inte säga så mycket om glassen, men jävligt tråkigt att behöva städa upp någon annans röra.
Det är BULLSHIT!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha okej! vart vill du helst åka då??:)



jag har vart där 2 gånger ;) haha :D

2009-05-20 @ 19:54:07
URL: http://seashore.webblogg.se/
Postat av: zarah

Hejsan, svara gärna på dagen fråga i min blogg, undrar nämligen varför alla läser kändisbloggarna. Spana gärna in min blogg, är hårmodell! :)

2009-05-20 @ 20:01:15
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag har vart i NY, Miami, LA, cran canyon och lasvegas :D



jaaa NY måste du till, askul där ;) haha :D

och lasvegas... JAG ÄLSKAR STÄLLET<3 haha :D som en stor lekpark typ, fast för vuxna :P

2009-05-20 @ 20:31:43
URL: http://seashore.webblogg.se/
Postat av: zarah

tack för din åsikt! jag håller med :)

2009-05-20 @ 20:38:00
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0