Där mina funderingar får fritt spelrum (Things I see and encounter)

Nu var det dags att fixa lite nya bilder i kategorin "Things I see and encounter"! Om ni tycker att bilderna är skit... Vem bryr sig, liksom? Inte jag i alla fall.


Vad är då detta? Jo, det är just på denna plats, i den lilla skogsdungen bredvid huset, jag brukar vara ibland och rensa mina tankar, filosofera och sådana saker. Inte mycket till världen, men för mig är det som en liten privat oas vissa gånger.


Så här ser det alltså ut när jag ligger på träställningen som påminner lite om en solstol. Nu är det inte särskilt mycket till utsikt, men det är desto finare när det är sommar, solen skiner och en sval vind drar förbi.


Enda skillnaden med denna bild är att jag zoomat lite grann. Som ni ser är det ganska grått på himlen. Försök föreställa er en klarblå himmel istället så kanske ni får en idé om hur det kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0