COD och annat tjafs

Det börjar verkligen bli dags att skaffa ny mobil snart... Jag har dock skippat planen att skaffa en Sony Ericsson Satio. Egentligen jävligt onödigt, om man ändå tänker efter. 12,1 megapixlar? Jag kan ju knappt fotografera i alla fall! Samsung Jét verkar lite mer lockande just nu, men jag måste fundera ett tag till.

Varför kunde vissa saker inte vara lika lätta som det var när man var yngre? Som till exempel att välja mobiltelefon...

På tal om grejer som är svåra: Call of Duty 4 Modern Warfare. På svårighet Veteran. Svåraste svårighetsgraden alltså.
Det är ju HELT OMÖJLIGT! Så fort jag sticker fram lilltån skjuter de mig i huvudet! Och har man fastnat i deras sikte, och de får in ett skott på dig, då är du FUCKED! Därför gäller det bara att göra följande: nöta som fan, och hoppas på en rejäl gnutta tur.

Jag tänker demonstrera detta genom att köra lite "livebloggning" samtidigt. Okej, kanske inte live för er, men själva händelseförloppet när jag skriver samtidigt som jag spelar (hur det nu går till), det är LIVE!

Alright, here we go!


Värstingkriget ska börja nu. Uppdrag: Shock and Awe.
Börjar ju jättebra... skjuter på egen tank.
Men vad fan! Två skott, sen död... Bara att börja om IGEN!
Fan vad jag dör!
Äntligen får jag komma ut ur helikoptern!
Jag hade visst fel... typiskt.
Nu jävlar ska jag kötta på marken!
So far, so good.
Nu dog jag...
Helvete!
Helvete igen!
FUUUUCCKK!
Satan!!

Ja, som ni märker, så är döden inte särskilt skrämmande, men däremot lika jävla jobbig varenda jävla gång. Ursäkta att jag svär. Jag brukar bli känslosam när jag spelar tv-spel. Hursomhelst, vi fortsätter!!

Jag måste dock lägga till att jag göra framsteg.

Skulle kasta tillbaka en granat, men den sprängdes i handen på mig.
Hmmm.....
Helvete!!!!
Det är ju inte sant...!

Vid sådana här tillfällen börjar man fundera över fel och brister i just spelet...

Gaaahhh!
OOhh! Det var jävligt nära ögat!
Det bokstavligt talat regnar granater.
Åhh...
Hur fan ska jag göra då!


Jag förstår att detta verkar ointressant och samtidigt relativt meningslöst. Därför slutar jag nu. Jag känner hopplöshet och ren förtvivlan äver att jag inte lyckas. Nåja, det brukar fixa sig!

Vad är det som är nytt i min värld då? Jobbar på fredag, det är väl typ det. Men nu skiter jag i detta. Ska försöka hitta på någonting meningsfullt.

Later


Kommentarer
Postat av: Sacke

Skaffa en handdator, typ som iPhone :)

2009-10-22 @ 05:45:29
Postat av: Anders

Ett som är säkert är att det inte blir en iPhone i alla fall :)

2009-10-22 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0