Disk och småplock

Idag har jag minsann varit duktig! Och fan om någon säger någonting annat!

Jag har diskat, tvättat, städat, pantat (lika trist varenda jävla gång) och utfört diverse småplock. Sådant som måste göras lite då och då, helt enkelt. Mitt rum kanske inte är lika välstädat som efter Göteborgsresan tidigare i somras, men ändå. Och nu tar jag det bara lugnt. Lyssnar på Michael Jacksons You are not alone. Larssa och Boris ska spela PES (Pro Evolution Soccer), snart ska jag duscha och sedan måste jag nog ringa morsan och höra hur planerna ser ut för morgondagen. Måste få veta om vi ska fara till Luleå och hämta henne, eller om hon tar sig hem på egen hand.

Och nu i helg så är det Rocktoberfest på Jernverket. Tacobuffé bland annat, samt fatöl för 29 spänn. Låter kanon!

Så småningom blir det ett inlägg med alla prylar som införskaffades i Stockholm, om det nu verkar intressant för någon. Någonting som jag verkligen vill göra är att göra ett bullshit-inlägg igen! Känns som att det var grymt länge sedan jag gjorde ett sådant inlägg!

Nåja, duschen snart, sedan kanske fara över till Finland en sväng. Innan dess ska jag försöka få tag på morsan.

Later.


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Allt fint med dig?

2009-10-18 @ 17:03:11
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0