Ett sannerligen meningslöst inlägg

Okej, nu har jag verkligen inte skrivit någonting på ett bra tag. Jag har ingen lust, känns det som. Bara så att ni vet.

Än så länge har jag inte haft särskilt mycket för mig här hemma ännu. Jag har varit med Jocke, Boris och Erik en hel del. Jag hade möte med jobbcoach i fredags, i lördags kollade vi fotboll samtidigt som jag drack några Staropramen och på söndag kollade jag innebandy. Herrarna vann med 5-4 medan damerna förlorade med 4-5 efter sudden. Nåja, de plockade en poäng i alla fall!

Inlägg om mormor kommer förr eller senare.

Later.


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Jag vill oxå åka någonstans, typ usa elller något.

Allt najs med dig?

2009-10-12 @ 21:23:15
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Sacke

Meninglösa inlägg läses av meningslösa människor ;)

2009-10-12 @ 23:00:37
Postat av: sabi:)

händer i veckan ?

2009-10-13 @ 21:48:17
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0