Godmorgon, godmorgon i kör

Kaptenens logg, stjärndatum: 29/10-2009 klockan 12:19


Tänkte att det var ett tag sedan jag skrev det så... nu skrev jag det igen.

Hursomhelst, klockan är runt 20 över 12 och jag är vaken. Helt sjukt ju! Det var tänkt att jag skulle träffa jobbcoachen idag, men det var innan jag kom på att mötet är först imorgon. Tänker att jag hade kunnat sova nu istället. Nåja, nu är jag ju pigg i alla fall. Jävligt onödigt det hade varit att sova nu när jag ändå tänker på det. Dessutom hade Boris ändå kommit och väckt mig. =I

Sitter för tillfället och kollar när Boris krossar något lag i PES (Pro Evolution Soccer) 2009 och spelar lite gura när jag kan. Har inga som helst planer för dagen, vilket är ganska skönt egentligen.

Nu tänker jag fortsätta lira lite gura och försöka hitta något intressant (läs: förargelseväckande) på Aftonbladet. Vem vet? Anna Book kanske har grinat ut IGEN.

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej I see, vad jobbar du med nu igen?

2009-10-29 @ 12:35:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0