Jag ger upp innan jag ens har börjat

Nu är det officiellt: jag slopar planerna att käka pumpa!

  • För det första: jag är osäker på om man kan äta pumpa utan att tillaga den, och vill därför inte lägga ner tid på det.
  • För det andra: PRISET! Kan lägga ner pengarna på andra grejer som jag vet är gott, till exempel... Bud´s!
  • För det tredje: jag har ingen lust, helt enkelt.

Men nu tar vi och skärper oss! Jag har hunnit med följande idag:

  1. Stiga upp tjugo minuter i elva, det vill säga tjugo minuter innan mitt möte med jobbcoachen.
  2. Genomfört mötet med jobbcoachen.
  3. Träffade Mathias.L på Malmen! Var kul att se honom igen! För de som inte vet vem det är så kan jag tillägga att det är en gammal klasskompis. Skön kille!
  4. Efter en liten stund kom även Larssa förbi! Fan vad... Sweet!
  5. Varit på kyrkogården och jordfäst mormors urna.
  6. Ätit frukost.

Och nu är vi där vi är nu. Inte nyss, utan nu! Jag MÅSTE duscha, fixa lite tvätt (mycket sådant på sistone) och kanske spela lite COD4 MW. Har inte spelat på flera dagar nu.

Eller ska jag kolla Bröderna Fluff istället? Hmm...

Hursomhelst, jag måste duscha.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0