Land Of The Lost

Jag var och såg filmen Land of the lost med Jocke och Jennifer nyss.

Det finns väl inte så mycket att säga om filmen, förutom att den var grymt skruvad! Riktigt skönt att få garva ut lite. Tänker inte gå in på handlingen desto mer, utan ni får väl se den själv =)
Nu tänker jag fara till Boris och lira lite Couronne. Har blivit väldigt mycket couronne på sistone.

Later.



Okej, det blev visst inte att spela couronne av någon anledning. Då kanske jag kan ge en liten närmare beskrivning av filmen:

...

Vid närmare eftertanke: jag skiter i det. Ni får väl se filmen själva, för bövelen. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var filmen bra? :)

2009-10-27 @ 23:27:21
URL: http://emewulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0