Räcker det inte nu, Anna Book? (Bullshit)

Jag börjar helt ärligt få nog av den där Anna Book!


För omväxlingens skull lägger jag in en bild. Egentligen är hon inte värd det.

Gång på gång letar hon efter uppmärksamhet! I Let´s Dance, Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show och fan och hans moster. Och nu ska hon operera sina överarmarna och fixa brösten i Tv4 Plus program Platstikkirurgerna.

Det är väl inget fel med det i och för sig, men nu får hon ju för fan sluta grina ut! Hon gnäller på att produktionen lägger för mycket fokus på hennes bröst. Om hon nu befarade att det skulle bli så, VARFÖR STÄLLDE HON UPP?! DEN DÄR MÄNNISKAN GÖR MIG INTE KLOK!

Måste också citera henne: "Jag är stolt att jag vågar blotta mig som jag gör i programmet för hela Sverige, det är jävligt modigt. Många vänner och kollegor har gjort plastikoperationer, men de vågar inte stå för det. Det gör jag."

Tanken är (läs: var) väl god, men varför skulle du gå och grina ut för?! DEN DÄR MÄNNISKAN GÖR MIG INTE KLOK! GAAAAHH!
*Suckar djupt*

Och NU till min poäng: Anna Book är en väldigt gammal stjärna på himlen som håller på att slockna. Det klarar hon inte av. Hon hade kunnat välja att inte vara med i denna produktion, men istället gör hon det. Då hade hon inte behövt grina ut. Antingen skriker hon efter uppmärksamhet, som en ATTENTION-WHORE gör, eller så är hon bara helt blåst. Finns också en möjligthet att hon inte har någon som helst förmåga att följa sin "magkänsla".

Man skulle kunna stava det Anna Book. Inte jag! Det finns bara ett korrekt sätt att stava det på, och det är Bullshit!


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Allt fint med dig?

2009-10-27 @ 14:52:49
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: alex



skönt att veta att det inte bara jag som har tröttnat på henne !!! fin blogg förresten !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0