9 days left

Yup! Om 9 dagar drar jag till Stockholm. Kommer nog bli riktigt nice! Om det går som planerat, vill säga.

Drygt en vecka ska jag vara själv i storstan. Kommer ju hälsa på brorsan (Per) och hans flickvän (Ann), men det är ju inte det som själva resan handlar om. Eller ja, egentligen hade jag ju funderat på att fara ner igen (någon gång efter resan i slutet av juli, början på augusti), typ runt oktober, för att hälsa på. Men det största skälet just nu för denna resa är:

Pablo Francisco.

Sedan kanske jag har turen att få med mig de där gamlingarna att festa. Känns som att jag borde festa där nere... Jag insåg precis att OM man verkligen vill, så går det att misstolka det jag sa nyss.

Fast innan dess: Römppäviikko! Eller Römppä, om man så vill! Fan, jag vill festa! Men ekonomin går ju snart i kras. Äh! Jag får väl börja snåla som fan efter Römppä och Stockholm. Det fixar sig nog!

Sitter för tillfället på rummet och plinkar lite på guran. Försöker bland annat att spela Long road to ruin. Jag funderar dock på att överge denna verksamhet ett tag och vara utomhus ett tag... Ja! Det ska jag nog göra. Ta och "filosofera" lite i skogen. I could use some fresh air!

Later.


Kommentarer
Postat av: Lina

ja det skulle ju vara bra :)

2009-09-22 @ 17:31:24
URL: http://norberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0