Brist på tristess? Nepp!

Så då sitter man här igen. Utan någonting att göra som kan kallas vettigt. Nyss var Boris och Larssa här. Vi kollade Rush Hour 2, som fortfarande är förbannat rolig!

Men nu då? Jag har inget arbete som väntar den här veckan, så jag har ingen form av sysselsättning än så länge, och det suger! Ljusglimten blir väl helgen. Hur ser då mitt schema ut för veckan? Det kommer gå snabbt att gå igenom.

Måndag - Köra Martin till skolan runt sextiden (han ska fjällvandra) och sedan vet jag fan inte.

Tisdag - Ingen jävla aning... eller?

Onsdag - Möte med jobbcoach, sedan ingen aning.

Torsdag - Ingen aning igen.

Fredag - Ingen aning...

Lördag - FETT PARTY! 20-årsfest!

Söndag - Bakiskäk och dylikt

Jag kom ju precis på att Jocke kommer hem runt tisdag! Tror jag det var. Kanske skulle höra av mig till honom och hitta på något. Sedan kommer ju Erik också hem på torsdag eller fredag! Den här veckan kanske blir rätt skön i alla fall.

Det hade varit skönt att vara i Stockholm nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Det har jag fått lära mig i alla fall. Oftast stämmer det inte.
Kan tillägga också att morsan dragit till Stockholm (stannar i två veckor) och Martin ska och fjällvandra till fredag, så jag är NÄSTAN ensam hemma!

Oj då... jag måste nog sluta innan jag förstör detta inlägg totalt. Man kan inte blogga när man är och har brist på fantasi.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0