Jodå, jag lever fortfarande

Måste väl skriva ett helt meningslöst inlägg för att se till så ingen tror att jag blivit kidnappad eller mördad...

Sedan söndag kväll har det inte hänt särskilt mycket. Tagit det lugnt, kollat film, löneförhandlat med Hasse o.s.v.
Överväger fortfarande tanken på om jag ska videoblogga eller inte. Fan vad pinsamt det känns innan jag ens gjort det. Skulle jag stå ut med det? Jag tror inte det.

Sedan har jag funderat på två grejer de senaste dagarna. För det första undrar jag: om man gifter sig med en Bloggdrottning, blir man Bloggkung då? Och det andra jag undrar över är: finns det någonting som kallas för passiv chipsätning?

Jag kan i alla fall säga att personligen är detta inte ett av de mest meningsfull inlägg jag någonsin skrivit.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0