Oh... my... GOD!

Well, jag kunde inte hålla mig borta särskilt länge eftersom det just idag har hänt någonting intressant (för en gångs skull). Jag har ju inte jobbat på ett tag (augusti senast). Då jobbade jag bara en dag... trodde jag.

Det visade sig helt plötsligt att jag hade jobbat svin mycket under augusti månad! Alltså måste jag ha haft fel! Då har jag väl bara jobbat en dag i SEPTEMBER.
Så nu har jag dragit it cash igen. Eller ja, egentligen imorgon först.

JAAAAAAA!

Jag var tvungen att få ut det ur mitt system bara. I övrigt händer det ändå ingenting intressant. Väntar på att UPS ska hämta Xboxen och snart ska jag hjälpa morsan att plocka potatis.

Well, that´s it, I guess. Vi ser ju om jag återfår lust att skriva lite mer meningsfulla inlägg snart.

Later.


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Har du märkt att Gary Sinise och Andreas Carlsson är otroligt lika?

2009-09-24 @ 23:17:14
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0