Jag lovade ju mig själv

Kaptenens logg, stjärndatum: 7/9 - 2009, klockan 15:50

Fråga mig inte varför jag skrev just det där.

Nu har jag börjat med det jag lovade mig själv att aldrig börja med: spela World Of Warcraft. Jag förstår inte riktigt själv hur fan det gick till. Hoppas jag lessnar jävligt snart! Tre timmar av den här dagen har bara försvunnit ur tomma intet. Nåja, har i alla fall slutat spela de där "skitspelen" på Facebook. Åtminstone för nu. Kanske får ett återfall eller dylikt.

Jag kan vara glad i alla fall. Brorsan är uppe i fjällvärlden nu och förhoppningsvis fryser han. Rejält! Jag ligger på sängen och tar det lugnt. Nästan lite för lugnt. Borde hitta på något, men spela WoW... Nej! Lite begränsningar har jag trots allt.

Spela gitarr? Nja...
Fara ut och glida? Ett ganska hett alternativ.
Kolla Hot Shots 2? Ikväll kanske.

I övrigt en jävligt händelsefattig dag. Fast det är ju klart; det är måndag och jag jobbar inte. Kan inte bli annat än trist...
Smarta ord? Vad är det? Just ja! Jag brukade ju köra med det en gång i tiden. Jag har helt tappat stinget alltså.

Vänlighet är den gyllene kedja av vilken samhället hålls ihop.

Kommentarer
Postat av: Larssa

NEEEJJ!!! Anders inte du också. Wow är ju djävulens påhitt. bli inte sån där extrem nörd nu

2009-09-08 @ 10:57:03
Postat av: Anders

Ska försöka. Fast det kan bli svårt.

2009-09-08 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0