Mobiljakt och dödlig dimma

Sitter och slökollar lite på The Mist. Fattar inte allt angående storyn, men den verkar ändå rätt bra. Riktigt obehaglig emellanåt. Rätt mycket gore i den filmen.

Samtidigt surfar jag och letar efter en ny mobil. Några heta alternativ har jag, men ännu har jag inte bestämt mig. Priset samt telefonernas funktioner ska jämföras och granskas. Sedan måste ju telefonen vara någorlunda snygg också... *Nu börjar den tokiga religiösa kvinnan i filmen bli lite för mycket. Oohh! Slagsmål!*

Ytterligare en död i affären! Poor fella...
Så oskuldfull. Han hörde ju bara lite grejer... Och nu: ett jättemonster ska slita honom i bitar!

Tycker verkligen synd om den killen. Hursomhelst, ny mobil tänker jag skaffa. Börjar bli dags, såhär tre år efter mitt inköp av gummistöveln (Nokia). Min nuvarande mobil (Nokia 5300) har hållit för ett x antal... Vänta lite.

*Nu börjar det bli lite för mycket religion i filmen, men det tog killen med revolvern hand om. Det gillar jag!*

I alla fall, min mobil har hållit för många turer ner på golvet, på marken, den har hållit för ett besök i toalettstolen (icke använd, jag lovar), diverse fuktskador o.s.v. Nu är det dags för evolution! Eller evolution blir det ju inte... uppgradering! Det blir det. Vet inte vilken jag tänker köpa. Just nu står det mellan dessa:

Sony Ericsson Satio (i butiker om ca en månad, kanske längre)


Sony Ericsson c905



*Vilket jävla stort monster jag såg i filmen just! Jag fattar fortfarande inte helt var de kommer ifrån. Anyway, let´s move on!*

Samsung Jet


Jag måste fundera en stund till. Kanske dyker upp något annat alternativ av ren slump.

Later.


Nu är jag sugen på en Samsung OMNIA HD också! Men den är ju så jävla DYR! Närmare 8000kr. Men då är den riktigt lovande bra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0