What´s up?

Har egentligen ingen som helst lust att skriva. Tror jag i alla fall, men jag gör det ändå.

Let´s talk about yesterday! Igår... gjorde jag inte så överdrivet mycket. Det gjorde jag fan visst, vid närmare eftertanke! Minnet sviker mig återigen. Jag och brorsan (Martin) städade fan hela huset! Dammsög, diskade, tvättade, städade, dammade... you name it! Tror aldrig jag och brorsan varit så flitiga någonsin i våra liv. Fast det är ju klart: morsan skulle ju lacka ur om hon såg hur det såg ut innan. Och farsan skulle säkert ge oss husarrest och ett kok stryk för att vi inte städat.

Självklart skämtar jag ju! Okej, kanske inte den delen om att morsan skulle lacka ur. Men i alla fall det andra.

Senare på kvällen slog jag mig ner framför TV:n och kollade Hajen. Det var faktiskt första gången jag såg den! Och den var faktiskt rätt bra! Eller... Sweet! Skön kanske är ett bra ord i detta sammanhang. Jag ryckte till ett x antal gånger om jag ska vara ärlig. Det värsta var ju att jag nästan visste vad som skulle hända, och ändå ryckte jag till.
Senare, när filmen var slut, bestämde jag mig för att ta en liten promenix. Nu börjar det faktiskt bli riktigt kallt ute!

And now for something completely different! Today:

Vaknar, käkar, duschar och far iväg för att kolla fotboll. Grabbarnas sista match för säsongen. De förlorade med 0-3. Trist... Nåja, de håller sig kvar i femman i alla fall. Alltid något!
Och i kväll får jag se vad som händer. Boris hade lust att hitta på någonting. Vem vet? Kanske en film? Bastu?

Jag följer ingen röd tråd just nu, men jag funderar på att fara och kolla G.I. Joe här i veckan! Någon som ska med?

No smart words today either! Just these words:

Hey! I´m the director. I can do whatever I want!


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0