Blixtcomebacken avklarad!

Helt otroligt hur sliten man kan vara i benen efter att ha kickat lite boll! Jag känner knappt igen mina smalben så mycket som de värker när jag går omkring. Nåja, det är väl inte så mycket att göra åt just nu. Blixtcomebacken är avklarad! Nu är det bara att följa upp och köra på, antar jag.


Så här sliten såg jag ut efter träningen, innan jag skulle duscha. Okej, kan hålla med om att jag ser hyfsat pigg ut på bilden, men tro mig: jag är sliten på bilden. Och ja, jag drog med handen genom håret bara för bildens skull. Dessutom så blottas min "skäggväxt" lite grann.

Imorgon har jag lite ärenden att uträtta, så som att handla och slänga sopor på sopstationen. Senare mot kvällen så får vi se vad som händer. Kanske försvinner mitt hår igen, kanske inte. Vore riktigt skönt i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Later. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0