Dag 1 utan kolhydrater

Efter besvikelsen jag kände gentemot Djurgården igår kollade jag, Boris, Elin, Jocke och Jennifer Rush Hour 3. Chris Tucker och Jackie Chan underhöll mig, ungefär likadant som de gjorde i första och andra filmen.

När klockan ringde klockan 11:30 idag trodde jag minsann inte att jag en och en halv timme senare skulle sitta på jobbet. Då en i personalen är sjuk så fick jag hoppa in istället. Grymt! Naturligtvis har det inte hunnit hända särskilt mycket än så länge och det kommer säkert inte hända särskilt mycket idag heller. Jag försöker bara överleva första dagen utav sju. Jag tänker i alla fall inte jobba utan mitt kaffe, den saken är klar!

Ha en trevlig tisdag!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack:) det ska jag ha

2010-04-06 @ 13:55:01
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

jag har frågestund i min blogg nu, så ställ en fråga eller två om det finns något du undrar! :)



kram kram!

2010-04-06 @ 14:05:58
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0