Dag 2 utan kolhydrater

God eftermiddag på er! Jag hoppas ni har sovit gott och att ni är mätta och glada. Jag har sovit gott, dock är jag riktigt hungrig och jag är varken glad eller sur utan mer... neutral. Efter jobbet igår for jag hem och kollade lite Chapions League-fotboll. Messi lekte mot Arsenal. 4 mål?! Det är grymt.
Hursomhelst, jag är inne på min andra dag av mitt löfte. Än så länge klarar jag väl mig, bortsett från att jag är riktigt hungrig. Efter jobbet igår käkade jag tre tuggor lamm, ett ägg (tänkte äta två, men när jag skalade ena ägget för det sönder så jag kastade ägget) samt fem skivor prickig korv. Det var min middag mer eller mindre.

När jag steg för snart två timmar sedan (chefen ringde och frågade om jag kunde jobba) var min situation inte desto bättre. Jag fick i mig en skiva prickig korv. Inte för att jag inte var hungrig, men dels på grund av bristande fantasi, dels på grund av brist på tid. Just i den situationen fanns det inte särskilt mycket jag kunde göra. Jag känner mig oerhört begränsad och det stör jag mig väldigt mycket på.

Nu sitter jag i alla fall på jobbet igen. Kanon! Nu har jag i alla fall fått i mig första koppen kaffe så jag är inte alltför irriterad över situationen jag har försatt mig i.

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Later.

P.S. Sedan en halvtimme tillbaka ungefär har jag drivit med Jocke om att jag är i Köpenhamn. Antingen så är Jocke väldigt korkad som fortfarande tror att jag är i Köpenhamn, eller så har han redan genomskådat det och försöker få mig att försäga mig. Ibland har jag kul, riktigt kul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0