Dag 3 utan kolhydrater

God eftermiddag på er! Sovit gott i natt jag har även fast jag la mig runt halv 3 ungefär. Det hoppas jag att även ni har gjort. Sovit gott, alltså. För tillfället ligger jag i sängen och känner pyttelite magknip faktiskt. Ja, jag har käkat frukost nyss. Bacon och ägg. Jag kommer antagligen käka så mycket utav det den här veckan att jag antagligen kommer rygga tillbaka om jag kommer i kontakt med det efteråt.

Skämt åsido. Idag har jag absolut inga planer. Jag ska nog endast vara hemma och ta det lugnt. Steg ju upp för dryga 45 minuter sedan.

Ha en trevlig torsdag!

Later.

P.S. Kollade Beck - Pensionat Pärlan hos Jocke igår. För den som undrar.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

svar: nej jag har faktiskt aldrig hört talas om dem (a) hehehe.

2010-04-08 @ 18:07:59
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: anna

mamma fick med mig på att testa det där med att äta GI för några år sen när hon hört talas om det på TV, herregud jag har aldrig känt mig så onyttig. frukt skulle man inte äta, inte ens grovt bröd och nja, inte min grej :P

2010-04-09 @ 09:45:53
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0