Dag 4 utan kolhydrater eller Högskolebekymmer

Än så länge överlever jag, men jag börjar bli sjukt less på detta. I övrigt idag så har jag bara tränat lite inför högskoleprovet imorgon. Till viken nytta, kan jag tänka så här i efterhand? Att veta exakt hur mycket åt helvete det kommer imorgon? Högskoleverket som utformar det här provet är, i mina ögon, überkräsna kossor hela bunten. Speciellt på mattedelen.

En bidragande orsak kanske är att jag är allmänt korkad, men det behöver inte de få veta. Hehe...

Jag tänkte att jag i alla fall skriver några rader så att ni vet att jag inte har begått självmord eller något i den stilen! Ha en trevlig fredagkväll med mycket chips och öl eller vad ni nu är sugna på! Själv ska jag dricka vatten och ta det lugnt, tror jag. Om jag inte far på gymmet...

Later.

P.S. Kollade lite grann av filmen Shutter Island hos Larssons igår. Synd bara att det inte gick att se hela filmen av någon anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0