Dag 5 utan kolhydrater plus Sammanfattning av högskoleprovet

  • Klockan 07:30 ringde alarmet imorse. Morsan ringde inte långt efter det för att försäkra sig om att jag var vaken. Helt otroligt att jag lyckades stiga upp.

  • Klockan 08:30 är jag, brorsan (Martin) och Sunken på plats för att få en introduktion.

  • 09:00 börjar första delen: mattedelen. Som väntat gick det väldigt dåligt. Dock så gick det 133% bättre än det gjorde igår när jag testade ett gammalt prov. Sedan var det ju hyfsat kul att få veta att brorsan hade spikat den delen...

  • Paus med kaffe och sedan runt 10:20 börjar nästa del: läsförståelse på svenska. Man kan inte tro att jag är svensk så dåligt som det gick. Dessutom var texterna kilometerlånga.

  • Mera kaffe och sedan: diagram. Gick hyfsat okej. Dock räknades inte den delen.

  • 12:50 - 14:00: lunch.

  • Direkt efter lunch: engelska läsförståelse och svenska ord. Svenska orden gick bäst. Slog brorsan med 1 poäng! Alltid något jag kan briljera med...

  • Mera kaffe och sen kom den diagramdelen som räknades. Gick betyligt svårare...

Det var sjukt jobbigt. Om jag kommer göra om det...? Kanske. Vem vet? Ska väl aldrig säga aldrig, men som det känns just nu: absolut inte! Nåja, strunt samma! Skönt att jag klarade av det. For sedan till Larssons och lirade lite CS samt hängde, käkade torrkött och en bit kykling. Ska snart dit igen.

Ha en trevlig lördag med mycket chips och sånt! Käka lite för mig också!

Later.

P.S. Efter en snabb kalkylering med brorsan visade det sig att jag hade 0,88. Har jag tur kanske jag får 0,9 tillslut.


Kommentarer
Postat av: anna

men du, 0.9 är inte så dålig ju, är ju över medel :)

2010-04-11 @ 20:55:25
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: jessica

jag skulle inte ens vara i närheten av bra på högskoleprovet..

2010-04-11 @ 22:39:05
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0