Dag 7 utan kolhydrater

Jag har långt ifrån däckat i ett dike och frusit ihjäl! Däremot har jag inte haft tid att skriva någonting alls så jag skriver en samanfattning av helgen.

Lördagen finns inte så mycket att säga om. Jag återvände tillbaka till Larssons hem där ett gäng på 8 pers kollade El Clásico och spelade ett spel vid namn Med Andra Ord. Det gick helt enkelt ut på att man skulle beskriva ord på brickor med andra ord och sedan lägga dessa brickor på en spelplan, typ. Det var riktigt jäkla roligt!

Söndag morgon. Eller morgon och morgon: 10:50. Får sms av Boris att jag ska göra mig i ordning för att fara och grilla. Jag gör detta på ca kvarten och åker till Larssons innan vi alla sticker till en grillplats på andra sidan älven.
Där borta sitter vi och grillar och tar det lugnt i lite över två timmar. Jocke testade även fiskelyckan genom att pimpla. Han fick ingenting. Sedan testade jag. Jag fick en MONSTERLAX! Skämt åsido, ingen fisk whatsoever.

Jag och Erik drog sedan en bastu på ca 40 minuter. Var faktiskt riktigt skönt och välbehövligt efter att vi varit ute och grillat! Efter ett tag drog vi till Boris och spelade samma spel som på lördagen. Och sedan... försöker komma på vad som hände sen.

Tror vi for till mig sedan och kollade kvalseriehockey mellan AIK-Växjö där AIK vann. Jag nickade till flera gånger under tredje perioden. Sedan hämtade Erik och MT varsin pizza och vi tre for till Tanos där vi bestämde oss för att kolla filmen Zombieland, fast den filmen kan jag skriva en recension om en annan gång kanske. Ska dock bara säga att den var riktigt skön!
Sedan hem och lite senare en promenad. Fan vad skönt det var!

En ny vecka har börjat. Jag är inne på min sjunde dag utan kolhydrater nu och det ska bli grymt skönt att få avsluta detta dumma, nästan på gränsen till idiotiska vad. Vadet avslutas efter midnatt vilket innebär att jag får äta som vanligt på tisdag. Gårdagen var nästan en plåga. Jag var så jäkla sugen på en cola igår! Men jag kunde inte bryta vadet. Får dricka cola på tisdag istället. Dock har jag en liten situation jag måste fundera lite över.

Ha en trevlig start på veckan!

Later.

P.S. Livet är fullt med överraskningar! Fick jag veta särskilt igår. Vad som är överraskningen avslöjar jag en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Såklart jag kommer att ge Londontips :D

2010-04-12 @ 16:40:47
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0