Dagen i bilder

Idag har det varit en riktigt skön dag måste jag säga. Jag har gjort följande:

Jag har druckit milkshake med päronsmak.


Jag har hälsat på hos en fin liten mops vid namn Rusty Roadrunner, a.k.a. (även känd som) Roddan, i ett litet ställe vid namn Lautakoski. Roddan ville inte att vi skulle fara iväg.


Jag har agerat flyttkarl och hjälpt till att bära en soffa samt en TV-bänk.


Jag har lyckats skrämma livet ur två stycken skäldpaddor. Har inte fått veta namnen på de ännu, men jag glömde nog bort att fråga.


Jag har sett en tjäderhöna skita mitt på vägen samt badat utebastu i Torinen. Och efter det hann jag åka lite skoter och ramla av. Inga brutna ben som tur är.

(Ni ser skitkorven nere i vänstra hörnet ungefär)

Och efter allt det här for jag och Boris till mig för att kolla lite hockey. Djurgården kanske vann igår, men HV tog revansch. 3-2 i matcher till HV71:s fördel inför 6:e matchen i Globen. Lite onödigt spännande kan jag tycka, men det finns väl en viss charm i det också.

Hoppas att ni har haft en trevlig torsdag nu!

Later.

P.S. Glömde nästan helt bort att jag har hunnit med ett besök till min gamla gymnasieskola tidigare under dagen. Det börjar ju närma sig ett år sedan jag tog studenten så jag tänkte att jag gör ett besök, bara för att kolla läget.

P.S.Nr2. Och snart är det brorsans tur att ta studenten. Shit vad tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Christobal

Ska Martin bjuda dig på bal?

2010-04-22 @ 22:49:34
URL: http://eldiberget.blogspot.com
Postat av: Anders

Det är bäst för honom att han bjuder mig, annars får han stryk! Hade du något särskilt i åtanke? Du kanske vill bjuda med mig istället?

2010-04-22 @ 23:27:57
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka fina bilder Anders :P

2010-04-23 @ 13:51:26
Postat av: Anders

Tack, Elin :P

2010-04-24 @ 15:59:53
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Martin

Frågan är ju hur många inbjudningar varje student har. Min lista börjar bli lång.

2010-04-27 @ 23:01:50
Postat av: Anders

Du är väl medveten om följande, brorsan: om jag inte blir bjuden får du en smäll och när jag är död kommer jag att hemsöka dig bara för den sakens skull. Capich?

2010-04-27 @ 23:06:00
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Carro

najsiga pictures!

2010-04-28 @ 23:13:19
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Martin

Capich.

2010-04-28 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0