Den 1 april 2010, torsdag

Jag ska nog försöka bli av med ovanan att snooza på morgonen. Det tjänar ju ändå ingenting till. Blir ändå bara stressad. Jag skulle vara på jobbet tolv och innan dess skulle jag hinna avverka ett besök på Systemet. Som tur var lyckades jag, men det var ju så sjukt mycket grejer jag hade att kånka på. Nåja, skitsamma! Jag tappade ju ingenting i alla fall. För närvarande sitter jag på jobbet och har för ett tag sedan avslutat min första kopp kaffe. Big surprise, huh? Nej, jag tänkte väl det. Kom att tänka på att jag måste fixa någon form av lunch om några timmar. Förhoppningsvis har Konsum rostbiffsallad jag kan tjacka... Tjacka? Det är inte särskilt ofta jag skriver det ordet. Är det så man stavar det? Låter som att du ska vara så i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0