Den 13 april 2010, tisdag

God morgon! Fast egentligen är det ju inte morgon, i alla fall för de flesta. Steg faktiskt upp runt halv ett ungefär. Och eftersom jag har klarat av mitt löfte, dvs. gå utan kolhydrater i en vecka, så firade jag detta med en brakfrukost: rostmackor med bacon och stekta ägg, lite Glocken Gold samt en tallrig filmjölk och Cornflakes. Jag funderade nästan allvarligt på att ta en bild och lägga upp i bloggen, men då hade jag nog varit tvungen att lägga upp en varningstext för känsliga tittare.


En bild från i söndags.

Skämt åsido, det var riktigt gott! Direkt efter frukost gick jag upp på rummet för att skicka lite anmälningar till diverse utildningar och kurser. Sammanlagt sökte jag till två program och nio kurser inom olika intresseområden. Om jag inte kommer in på något av det jag har sökt så är det på gränsen till skandal. Nåja, nu är det fixat i alla fall. Om ca en timme eller två ska jag faktiskt fara och gymma hade jag tänkt mig. Senare på kvällen kanske det blir att kolla någon film.

Ha en trevlig tisdag! Och om ni har tänkt söka utbildningar till hösten, passa på nu!

Later.

Kommentarer
Postat av: Synsinte

Sv: Tack för dina kommentarer Anders, värmer verkligen! Ha det fint och lycka till med alla program och kurser som du sökt! :)

2010-04-13 @ 16:41:08
URL: http://synsinteblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0