Den 16 april 2010, fredag

God eftermiddag på er! Har sovit hyfsat gott i natt och steg upp för dryga timmen sedan. Gårdagen var grymt rolig! Anna kom på besök och i nästan vanlig ordning drack vi kaffe, sedan nördade vi lite Call of Duty: Modern Warfare 2 och efter det tog vi det bara lugnt. Grymt kul!
Ännu senare på kvällen, runt 22, for jag, Boris och Elin till Jocke för att kolla Beck: Mannen med ikonerna. Hade faktiskt aldrig sett filmen förut så det var kul.

Idag har jag lite andra grejer för mig. Jag ska nog hinna med ett besök på gymmet någon gång under dagen. Senare, närmare kvällen, har jag faktiskt lust att käka pizza (alternativt thai) och dricka någonting gott till det. Fast det är ju klart: man vet aldrig vad som hinner hända till kvällen.


Jag och Anna, för att citera henne själv, "tofflar oss efter stenhårt nördande!"

Ha en grymt trevlig fredag!

Later.

P.S. Jag har börjat överväga att börja med Cod: MW2 igen. Det vore nog lite kul!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst var den :D gillar det röda!

2010-04-16 @ 17:24:45
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0