Den 26 april 2010, måndag

Återigen har en ny vecka påbörjats. Snart är det sommar som grädde på moset. Fan vad härligt! Jag har inte hunnit använda datorn särskilt mycket under helgen så uppdateringen har nästintill obefintlig. En snabb sammanfattning av helgen förljer:

Efter ungefär en och en 1/4-dels period hoppade jag in i bastun där matchen lyssnades på radion samtidigt som en och annan god dryck sveptes. Tillslut vann tyvärr HV71 i Sudden-Death igen vilket i sin tur innebar att de blev svenska mästare för fjärde gången. Finns inte så mycket att säga om det. HV71 är Sveriges bästa lag just nu. Jag är i alla fall nöjd att Djurgården tog sig så långt som de gjorde.

Det blev inte så mycket partaj under lördagen som jag trodde det skulle bli så det fick bli en tidig kväll: redan innan midnatt var jag hemma! Måste vara ett nytt rekord. Söndagen var relativt lugn. Jag spelade lite NHL '10, kickade lite boll på Riavallen samt hjälpte till att tvätta bilen lite grann. Och ett tag senare kollade jag, brorsan (Martin), Boris och Larssa Hot Rod. Den är fortfarande sjukt bra!

Och det tar oss till nutid. Ska alldeles snart käka frukost, fundera vad jag ska köra på gymmet under dagen och publicera en och annan bild lite senare eventuellt.

Hoppas helgen varit trevlig. Ha en trevlig start på veckan!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0