Den 4 april 2010, söndag

Jag har verkligen varit slö på att skriva på sistone och jag tänker inte skriva så mycket idag heller. Ska bara skriva att jag hade i alla fall rätt så kul igår. Kan tycka att förrahelgen var snäppet roligare, men det var faktiskt mer folk ute igår. Mer folk=bättre drag. Jag hjälpte till och med en äldre man att komma upp efter att han hade ramlat. Han var lite... överförfriskad.

Dagens stora överraskning skulle väl vara att jag faktiskt jobba ikväll på badhuset i samband med ett LAN som har arrangerats i dagcentrat. Alltid bra att få jobba!

I övrigt händer inte så mycket mer tror jag. Ha en trevligt återhämtningsdag till alla er som var ute igår! Ni andra får ha en trevlig söndag!


En bild från februari någon gång. Fullt upptagen med att imitera Michael Jackson.

Later.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja det lät som något dåligt så jag sa så ;D haha.

Nej d tror jag då inte, men jag har inte ork att lära mig just nu heller så :p

2010-04-04 @ 18:06:14
URL: http://norberglina.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det är så jävla härligt på sommaren :D



haha skön bild

2010-04-04 @ 18:45:31
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0