Ett inlägg mitt i natten eller Kolhydratbrist

Ett inlägg mitt i natten. Bomben sprack, Djurgården torskade samtidigt som de inte lyckades göra ett enda mål på hela matchen. INTE ETT ENDA MÅL. PÅ 60 MINUTER.

Jag är fortfarande i chocktillstånd. Som grädden på moset förlorade jag mitt vad. Vadet i sig handlade helt enket om följande: om Djurgården inte gjorde något mål under hela matchen skulle jag avstå kolhydrater i en hel vecka. Nu blev det som det blev vilket innebär att jag måste infria min del av vadet, nämligen just att avstå från kolhydrater i en hel vecka. Det kommer ju inte vara nådigt hur cranky jag kommer vara i en veckas tid.

Skämt åsido, kolhydraterna kommer att saknas.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du får ha en bra vecka nu :D

2010-04-06 @ 11:22:20
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0