Ettårsjubileum med halsont

Det fanns ingen som helst motivation till att stiga upp överhuvudtaget för dryga timmen sedan. För det första så värker benen fortfarande något så enormt. För det andra så har jag åkt på lite halsont. Bara jag inte blir förkyld! Helvete! Snart hoppar jag in i duschen i vilket fall som helst, och senare när brorsan kommer med bilen måste jag fara iväg med lite skräp samt handla.

Utöver det här så insåg jag en lite kul grej: ca tre timmar innan senaste inlägget så har jag haft bloggen i ett år. Ett år exakt på dagen och jag kom och tänka på det första när jag skulle sova! Fy skäms på mig! Men i alla fall, grattis till bloggen antar jag!

Nu: duschen, tycka synd om mig själv och sedan uträtta ärenden. Ha en trevlig onsdag!

Later.

P.S. En alvedon borde väl kanske hjälpa lite grann. Ska ta en senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0