Ikväll smäller det

  • Det är ikväll som jag gör min officiella blixtcomeback inom fotbollen. Vi får väl se hur det går!
  • Hittills idag har jag bara hunnit vara på den där jobbmässan jag snackade om igår. Det var ganska ovärt tycker jag, då det inte var särskilt intressant.
  • Just ja, jag har hunnit spela NHL '10 och käkat med Boris och Larssa samt plinkat lite på gitarren också!

Alldeles nyss har jag käkat och har börjat ladda upp en smula. Som sagt, vi får se hur det går!

Ha en trevlig tisdag!

Later.

P.S. Det känns som att jag är nära en förkylning. I alla fall om jag ska lita på halsen, men det är säkert ingenting att oroa sig över. Går väl förhoppningsvis bort rätt snart. Om inte: trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0