Insomnia på amatörnivå

Jag har inte fått mycket sömn i natt. Faktum är att jag inte har sovit någonting alls. Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Kanske beror på att jag började fundera på alldeles för mycket prylar, kanske var det för att jag började nöta Call Of Duty: Modern Warfare 2 igen (rätt sent på natten) eller så var det på grund av pizzan som gjorde att jag inte kunde besöka John Blund.

Tidigare under fredagskvällen bestämde jag mig för att hämta pizza (som nämnt ovan). Det var riktigt gott! Senare på kvällen vid 22-tiden ungefär kollade jag, Boris, Elin och Jocke filmen The Butterfly Effect. Jag har sett den tidigare och den är väldigt bra, i alla fall enligt mig. Och efter det så... spelade jag lite MW2 igen. Nu har det flytit på ganska bra. Körde några utav de första uppdragen på Veteran (svåraste svårighetsgraden) för att komma i form och sedan fortsatte jag därifrån jag slutade senaste gången jag spelade (det var några uppdrag längre fram). Nu har jag inte alls många uppdrag kvar innan jag har chansen att varva spelet på Veteran, men det kommer bli sjukt jobbigt! Kommer fortfarande ihåg vilket helvete jag var tvungen att gå igenom med första Modern Warfare.

Sedan tänkte jag lägga mig och sova för jag kände mig trött, men det gick bara inte. Såhär höll det på till 04:00-04:30 ungefär, sedan gav jag upp och spelade lite till.

Nu tänker jag ta en liten power-nap så jag kanske blir pigg till senare. Ha en trevlig lördag!

Later.

P.S. Är nyligen hemkommen från en fotbollsmatch (i samband med en cup som spelas just nu) mellan Pajala och Överkalix tror jag det var. Pajala vann med 2-0. De har match senare ikväll också så den ska jag också se. Bara så att ni vet vad jag tänker göra idag. Efter det så får jag se, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0