Lika att bli stark... eller bli nya Zlatan

God eftermiddag på er! Sitter för tillfället i vardagsrummet med träningskläderna på. Varför gör jag det, kanske ni undrar då? Jag tänker göra ett besök på gymmet idag. Dock vet jag inte riktigt när. Beror på när brorsan (Martin) kommer hem med bilen. Senare ikväll så blir det att kolla hockey.

Nu hoppas vi på vinst för Djurgården ikväll! Ha en trevlig onsdag!

Later.

P.S. Igår kväll kollade jag på fotbollsträning med Boris och Larssa. Nu har jag även börjat överväga en blixtcomeback inom fotbollen av någon anledning. Någonting i min hjärna börjar luta mot psykisk instabilitet, tror jag.

P.S.Nr2. Jag tänker visa er vad som fanns i paketet jag hämtade ut igår.


Från vänster: en shaker, en skopa och ett kilo protein. Varför har jag beställt det här, kanske ni undrar då? Jag tänkte: Varför inte? Samtliga produkter beställdes från Gymgrossisten.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du får planera någon resa då :D

2010-04-21 @ 14:52:08
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0