Old School

Ni ska bara veta hur trött jag antagligen kommer att bli inom loppet av några timmar! Jag hade sjukt svårt att somna igår. När brorsan (Martin) kom hem vid tvåtiden tänkte jag att det var lika bra att lägga sig. Sagt och gjort... trodde jag. Rätt som det är så var klockan fem och jag låg fortfarande vaken. Jag tror att det beror på att jag började fundera på en massa olika grejer. Alltifrån Foo Fighters till bloggdesigner han jag tänka på innan jag tillslut slocknade någon gång efter fem, fast kommer inte ihåg exakt.

Nåja, jag borde kanske ha somnat tidigare med tanke på att jag fortfarande var lite sliten från lördagen samt att jag hade jobbat. Angående jobbet så gick bra. Dock hade någon vält en papperskorg innehållande bananskal, papper samt snusprillor på golvet i ena omklädningrummet. Detta resulterade i att jag släpade med mig alla som hade badat under kvällen och såg till att de plockade upp skräpet. Visst, jag kanske gör en höna av en fjäder, men lite skräp kan man väl i alla fall plocka upp ifall man har vält ut på golvet. Någonting ska man väl lära sig.

Nåja, strunt samma. Nu spelar det absolut ingen roll längre. Vi ser framåt och försöker ha kul! Jag har haft en helt okej dag hittills:

  • Jag har käkat ägg och bacon till frukost.
  • Jag har lirat lite NHL '10.
  • Jag har varit till kiosken för att tippa samt köpa en Dr Pepper och en Wiener Melange.
  • Jag har kört omkring på byn en stund.
  • Jag har plinkat lite på guran samt haft besök av Boris, Larssa "Old School" (mitt nya smeknamn åt honom), Pantzares och Fanny.

Snart är det dags för fotboll! Jag ska vara åskådare när Pajala spelar mot Korpis (Korpilombolo för den som undrar) klockan sex. Sedan hoppas jag att Bomben går in samt att Djurgården vinner i Linköping ikväll! Eller hur?

Ha en fortsatt trevlig måndag och hoppas att det hittills har varit en bra start på veckan!

Later.


Kommentarer
Postat av: anna

uch det är jobbigt när man ligger och tänker på massa annat hela tiden när man bara vill sova.

2010-04-05 @ 17:42:39
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja men sommaren känns långt borta. Snöade här idag!

2010-04-05 @ 20:15:09
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0