Om Modern Warfare 2 och fotboll

Gårdagen var skön! Inte nog med att jag spelade spel med en massa pers och sedan for ut och gled med bilen:
JAG VARVADE CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 PÅ VETERAN I NATT! Det är ju helt otroligt! Så under natten och en stund under dagen har jag haft ett leende inombords.

Hittills har jag hunnit kolla fotboll (Pajala torskade med 3-0 mot Övertorneå i finalen) och hjälpt brorsan lite grann med skolarbete. Det är allt! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men antagligen blir det kanske att kolla någon film. Senare kanske jag tar en promenad, om jag känner mig upplagd för det då.

Ha en trevlig söndag!

Later.

P.S. Modern Warfare 2 måste fortfarande vara ett av världens just nu bästa spel! Bara för att jag har varvat det tänker jag inte sluta nu. Ska leta efter grejer man kan samla i banorna och sedan fortsätter jag med Special OPS: olika utmaningar med olika svårighetsgrader.

Kommentarer
Postat av: Christobal

Multiplayer Anders, multiplayer! The interwebs! Där blir det ett helt nytt spel.

2010-04-19 @ 16:20:52
URL: http://eldiberget.blogspot.com
Postat av: Anders

Jadå, Chrille. Jag har testat det en gång tidigare och då gick det inte så överdrivet bra. Men men... nu är jag några erfarenheten rikare (förhoppnningsvis) så multiplayer ska jag nog kunna klara av nu (föhoppningsvis)!

2010-04-20 @ 15:45:37
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Christobal

Oavsett hur mycket singleplayer man spelar måste man börja från början när du spelar mot andra människor. Multiplayer är alltid en helt annan grej, oavsett spel, men fan så mycket roligare när man kommer igång.



Jag har som fått känslan av att MW2 har enorm multiplayerpotential, speciellt vad beträffar lagspel och sånt.

2010-04-20 @ 21:28:06
URL: http://eldiberget.blogspot.com
Postat av: Anders

Så sant så. Kommer dock bara bli så att jag blir skjuten i huvudet hela tiden.

2010-04-21 @ 13:34:06
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0