Smygpremiär på fotbollsplan

Det blev inget besök på gymmet idag. Istället gjorde jag en liten smygpremiär, tillsammans med Ohtanajärvi, på fotbollsplanen inför min blixtcomeback imorgon för att testa formen. Såhär i efterhand så känns det bara skönt att jag redan ligger i sängen med datorn i famnen. Mina ben är inte nådigt slitna!

Ja just ja! Jag måste ändå stiga upp sen och ta ur linserna. Typiskt.


Jag tog faktiskt en bild med hela ansiktet i, fast jag struntade i den eftersom jag inte har rakat mig på ett ganska bra tag.


En bild från lördagen. Boris valde att ha på sig sin gamla T-shirt från HV:s SM-guld 2008 dagen till ära. Grattis till HV71. Och Boris då.

Snart börjar det bli dags att sova tror jag. Ska upp hyfsat tidigt imorgon. Jag måste närvara på någon form av jobbmässa inne i centrum i samband med MiROi och Arbetsförmedlingen. Det är som att vara tillbaka på högstadiet igen. Det som gladde mig denna måndagskväll var att chefen ringde. Ska jobba några timmar på torsdag. Perfekt! Lönen kommer in imorgon, jobbar torsdag, jag ska sticka till Luleå och shoppa lite på fredag och som grädden på moset: det är löningshelg. Jag tror faktiskt den här veckan kan bli någorlunda intressant.

Ha en fortsatt trevlig kväll, nattugglor!

Later.

P.S. Det smakade mycket bättre när jag blandade proteinet med mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0