Thaikäk och shopping

Då inget mobilinlägg publicerades under dagen, mest på grund av bristande intresse, så sparade jag bilderna till en liten sammanfattning nu.

Runt 07:00 åkte jag, brorsan, Boris och Larssa iväg. Jag körde första sträckan till Korpis (Korpilombolo). Jag vet, det kan vara livsfarligt att köra med alldeles för lite sömn i kroppen. Det märktes då jag körde förbi en ren som stod vid vägkanten utan att jag såg den. Då var det nog bäst att brorsan fick ta över bilkörningen. Strax runt tiotiden är vi framme i Luleå centrum för diverse shopping.


Thaikäk är så gott som obligatoriskt varje gång jag är i Luleå. Idag smakade det inte lika gott som det brukar göra, men det var helt okej i alla fall.


Under shoppingrundan införskaffade jag mig en caffe latte med kanel. Gott!


I samband med att jag var sliten hela dagen (och fortfarande är till viss del) så tog jag tillfället i akt att dricka lite Red Bull. Sammanlagt blev det två burkar under loppet av 4-5 timmar. Jag är tveksam om det är särskilt bra då det började värka lite grann i handleden kort efter att jag hade druckit upp den andra burken. Hmm...

Jag vet vad ni tänker just nu. "Vad har han köpt då? Ska han inte visa det eller?" Svaret på den frågan är: jo.


Jeans, ett par. Snett bakifrån.


Samma par jeans. Snett framifrån. Och Christer Björkman syns i TV-rutan bakom mig för den som är intresserad.


Ett par joggingskor (födelsedagspresent). Va? Joggingskor? Jag? Haha!

Bortsett från en hel del floskler och felsägningar från min sida (tro mig: en hel del, vissa mer ogenomtänka än andra) samt att thaikäket inte smakade som det brukar så var detta ändå en helt okej dag. Kvällen bjuder kanske eventuellt på en överraskning. Den som bevakar bloggen får se!

Hoppas att ni har haft en trevlig dag och att ni har en fortsatt trevlig Valborgsmässoafton!

Later.

P.S. Måste få tillägga att jag är så sjukt less på snön! Flera dagar i rad har det varit rätt så varmt och mycket snö har smält bort. Till vilken jävla nytta kan man då fråga sig, när det ändå bara kommer ännu mera snö? Så jävla less på snön!


Kommentarer
Postat av: * Em



Hej, om du inte har sett det så missa inte tävlingen. Sjukt snygga smycken är vinsten!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

2010-04-30 @ 19:35:20
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0